Як передати товар на ремонт/сервісне обслуговування:
- завітати до сервісного центру компанії (далі - СЦ), що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Гарата Джонса (вул. Сім’ ї Хохлових) 8. ФО-П Мішота Б. П. тел. (044)-247-67-34(для мешканців Києва та Київської області)
- відправити товар до СЦ Новою поштою (кур’єрська доставка за рахунок отримувача). Реквізити отримувача: ТОВ «Лідер Діст», Код ЄДРПОУ 44694476. Адреса отримувача: м. Київ, вул. Гарата Джонса (вул. Сім’ ї Хохлових) 8. ФО-П Мішота Б. П.. Отримувач: Мішота Борис Петрович, тел. +38050-381-51-09
Скільки часу триває ремонт/сервісне обслуговування:
- протягом 14 днів (без урахування часу пересилання товару*)
- в узгоджені з власником товару терміни
Які документи потрібні для здійснення ремонту/сервісного обслуговування:
- заповнена супровідна картка товару
- коректно оформлений оригінальний гарантійний талон або гарантійний талон продавця
- фіскальний чек, якщо товар купувався в роздрібній точці продажу за готівковий розрахунок, або платіжка банку та видаткова накладна, якщо товар купувався за безготівковим розрахунком.
Звертаємо увагу, що в разі некоректно заповнених гарантійних документів товар буде повернуто власнику без ремонту за рахунок отримувача (оплата готівкою).
Фінансові питання:
- якщо за результатами тестування в СЦ ремонт буде визнано як негарантійний, представник СЦ зв’яжеться з власником товару для погодження вартості платного ремонту. Після завершення платного ремонту вартість буде пред’явлена власнику товару для оплати через банк. У разі відмови власника товару від проведення платного ремонту через вартість або терміни виконання робіт товар повертається власнику без ремонту (оплата отримувачем)
- товари, відремонтовані не за гарантією (платний ремонт), відправляються власнику за рахунок отримувача
- товари, відремонтовані за гарантією, відправляються власнику за рахунок СЦ
- щодо товарів, гарантійне обслуговування яких підтверджено діагностикою та які неможливо відремонтувати, складається акт про списання. Товар та акт надсилаються власнику товару за рахунок СЦ.
Загальні питання:
для здійснення зворотної доставки товару після ремонту в СЦ будуть вказані реквізити отримувача з ТТН (товарно-транспортна накладна перевізника «Нова Пошта»), за якими власник товару надіслав посилку в СЦ.
у разі виникнення претензій прохання надсилати їх на E-mail: Pickup.service@yugcontract.ua у вигляді стандартного бланка рекламацій
довідки про товар, що перебуває у ремонті, можна отримати: тел.: +38 050-381-51-09.