У межах постійного партнерства з Національним центром «Український Дім» бренд ERGO підтримав виставку «Мистецтво після 2000-го. Глосарій».
Сучасне мистецтво – те, що існує прямо зараз і прямо з нами. Заглиблюватися в нього надзвичайно важливо, адже хтось із наших сучасників колись стане класиком і назавжди ввійде в історію України. Виставка «Глосарій» – це спроба зібрати в одному просторі та часі покоління митців і мисткинь, які почали активно творити після 2000-го, і показати їхні роботи в контексті соціокультурних трансформацій нового динамічного та мінливого тисячоліття.
Підготовка до такого проєкту потребує багато зусиль і часу. Тема дійсно дуже чутлива і вимагає пояснення еволюції художньої мови сучасного мистецтва. А допомогти частково вирішити цю проблему та наблизити глядача до сучасного арту може технічне обладнання, без якого уявити нинішній світ просто неможливо.
Мистецтво та технології – наші реалії і наше майбутнє, і ERGO як амбасадор української культури добре це розуміє. Тож на запит Українського Дому бренд одразу передав понад 20 телевізорів для демонстрації робіт митців у відеоформаті та в такий спосіб зробив виставку ще цікавішою для відвідувачів.
Із Українським Домом ERGO співпрацює вже більше двох років. Бренд сприяв організації таких знакових виставкових проєктів, як «Ти як?», «ДоДому на Різдво. Світло української традиції», «Протагоністи. Живописний заповідник / Паризька комуна», «Гривня. Більше ніж гроші», а також книжкового фестивалю «Фундамент: Історії про культуру». До того ж ERGO підтримує проєкти Мистецького Арсеналу та Фундації Дім Рональда МакДональда.